Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoska
    • CommentTimeOct 23rd 2011

Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een kamer in een leuke buurt in Manhattan vanaf 1 Januari of 1 Februari. Ietsje eerder ~15 december kan ook. Ik zou het liefst in Gramercy, Murray Hill, UES of midtown zitten, maar andere delen zijn ook goed. Ik zit te denken aan max ~$1200 excl. Als je een kamer vrij hebt of een maatje zoekt om een apt mee te delen, vraag me dan gerust. Als je iemand weet die een betrouwbare huurder zoekt, schroom dan niet om mij in contact te brengen!

Ik ben 32jr oud, heel normaal en gewoon netjes. Ik rook/blow/drink niet en werk fulltime. Huisdieren zijn helemaal prima! Verder ben ik een hele normale vriendelijke/sociale goudeerlijke gast die altijd netjes op tijd betaalt (Nederlander he!).

Als je meer wilt weten of iemand of iets hebt, mail me dan gerust! Alvast bedankt,

Joska

English:

Hey people,

I'm looking for a room/sublet/apt in Manhattan for the 1st of January, the 1st of February or a bit earlier, around the ~15th of December. I'd love to be somewhere in Murray Hill, Gramercy, Midtown or the UES, but other places are good too. I'm looking to spend around ~$1200 a month excluding utilities. If you're looking for a roommate (for a lease or in general), if you have a place to sub-let or if you know people that have an apartment or are looking for a roommate, please don't hesistate to contact me :-)

About me: I'm a 32yr old male, very normal. I always pay rent on time (Dutch heritage etc etc), I don't drink, smoke or do drugs. I'm fine with pets. I work fulltime. I'm social, very friendly and honest. I can be a bit nerdy though, but that can come in handy if you have computer-related problems ;-)

If you know anything or anybody, please contact me! Thanks!

Joska

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM