MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorcasperodj
    • CommentTimeSep 14th 2011

Wij vertegenwoordigen een Nederlands-Amerikaanse familie die op zoek zijn naar een nanny om op hun 1-jarige zoon en 4-jarige dochter te passen in Notting Hill.

Je zou verantwoordelijk zijn voor wat nursery- en huishoudwerk, het koken van lichte maaltijden, spelen met de kinderen en het organiseren van speelafspraakjes. De familie heeft een kamer beschikbaar in hun huis in Notting Hill op de bovenste verdieping met een groot dubbel bed en een eigen badkamer.

Werktijden zijn voltijd en van maandag tot vrijdag. Salaris is £350-400 netto per week, afhankelijk van ervaring.

Neem contact op met Casper Oppenhuis de Jong via casper@littleoneslondon.co.uk als je geinteresseerd bent in deze positie.
  2.  
    NLBorrelKoning

(Sorry Casper, dit is je eerste post, vandaar deze opmerking van de admin).

Ik zeg zeker *niet* dat dit hier het geval is, de site ziet er perfecto en betrouwbaar uit, maar mij zijn in de afgelopen jaren meerdere malen problemen ter ore gekomen mbt nanny posities in de VS en de UK.

Daarom algemeen advies: Bekijk e.e.a. kritisch. Geef niet teveel persoonlijke informatie totdat je weet dat alles 'above board' is. Stuur nooit geld, ontvang nooit geld vantevoren (dwz geef geen bank-informatie), etc. etc.

Google e.e.a. even, en lees ook even goed dit linkje:
    http://www.4nannies.com/info/nanny-scams.cfm
    http://www.nanny-agency.com/scam-alert.cfm
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorcasperodj
    • CommentTimeSep 15th 2011

Geen probleem Borrelmenneke. Goed dat jullie zo voorzichtig zijn. Als je meer information/credentials wil, sta ik jullie graag te woord op +44 (0) 207 580 3113 of via casper@littleoneslondon.co.uk.
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorcelytje
    • CommentTimeMar 2nd 2012

Beste Casper,

Mijn naam is Gera-Cely en ben onlangs verhuist van Amsterdam naar Londen an ben op zoek naar een leuk baantje en woonruimte. Aanvakelijk van jullie advertentie lijkt het mij heel leuk om op jullie kinderen te passen. Ik kan koken en schoonmaken is ook geen probleem. Ik heb nooit eerder als nany gewekt meer wel al +/-10 jaar ervaring in oppassen. Ben zelf erg creatief in gesteld en vind het altijd leuk om met kinden te gaan knutselen maar kan ze ook lekker hun gang laten gaan. Ik heb ervaring in alle leeftijden.

Ik zal dit bericht ook naar uw mail sturen samen met mijn cv, een referentie en mijn contact gegevens. Als u meer reverenties van mij wilt kunt u dat gerust vragen an zal ik nog even een (ander) van mijn adresjes geven.

Hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Gera-Cely

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM