MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthortjental
    • CommentTimeSep 5th 2011

Hi!
    Mijn man en ik (33 en 31 jaar) zijn 7 weken geleden naar Princeton (New Jersey) verhuisd voor mijn werk. We vinden het helemaal geweldig. We missen alleen 1 ding en dat zijn onze vrienden en de gezelligheid van Nederlandse borrels.

We hebben ons gisteren aangesloten bij dit forum en weet nog niet zo goed hoe het werkt, maar het lijkt ons leuk om nieuwe mensen in deze omgeving te leren kennen. Wie weet zijn er ook wel andere nieuwelingen die hier behoefte aan hebben.

Dus....Wie o wie heeft er zin in een borrel in New York eind van deze maand?

Ik hoor het wel!

Groetjes,
    Chantal
  2.  
    NLBorrelKoning

Er is MORGEN weer een borrel bij Hurley's vanaf 6:30pm (232 W 48th street, derde verdieping)
  3. NLBorrelaar

Dag Chantal,

Mijn naam is Kim en ben ook zo'n nieuweling die wel behoefte heeft aan nieuwe contacten en borrels.
    Ik ben afgelopen zondag verhuisd van NL naar Rye, New York vanwege mijn baan.
    Ik ben 28 jaar kom uit Noord Brabant en blijf hier waarschijnlijk 1 jaar. Gaan jullie morgen naar die borrel in de stad?

Groetjes Kim
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlawrence
    • CommentTimeSep 9th 2011

Niemand die contacten voor mij heeft voor een mogelijke stage in de marketing/PR.

Met vriendelijke groet,

Lawrence Ubachs
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthormokumron1
    • CommentTimeSep 19th 2011

Hallo Chantal

Ik zit al in de VS voor bijna 19 jaar en ik woon bij je in de buurt (East Windsor, NJ). Ik probeer in October naar the borrel by Hurley's te komen

Ik hoopp je daar te zien

Ron

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM