Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSelma
    • CommentTimeAug 2nd 2011 edited

I.v.m. terugkeer naar Nederland, komt het gemeubileerde apartement waar ik het afgelopen jaar gewoond heb beschikbaar per 1 Oktober.

Het apartement heeft een woonkamer met open keuken, aparte slaapkamer en badkamer. Het is in de buurt van het natural history museum, voor maar 1070 per maand (in onderhuur). Het apartement is licht, gezellig ingericht en in een rustige straat. Heel leuke buurt met veel restaurants en terrasjes, dichtbij de C en 1 metro.

Als je intresse hebt, stuur een berichtje of bel op 718-753-2538.

Groetjes, Selma
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoska
    • CommentTimeAug 14th 2011

Dat klinkt heel, heel goed! Jammer dat ik *eigenlijk* aan mijn plekje vastzit tot 1 Januari! Welke straat zit je ongeveer? Moet je een lease tekenen?
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSelma

Hi Joska,
    Het is op de 83ste straat, zonder lease (in onderhuur). Ik heb ondertussen iemand gevonden die het waarschijnlijk gaat overnemen, zo niet dan laat ik het weten.
    Groetjes,
    Selma
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoska

Hey Selma,

Hoe heb je het appartement in de eerste plaats gevonden? De prijs is wel heel erg goed, tenzij het echt echt heel klein is? Laat maar weten of die persoon het neemt of niet!

Groetjes,

Joska

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM