Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorManon
    • CommentTimeFeb 10th 2011

Hoi,

Heeft iemand van het nlborrels-netwerk ervaring met interstate verhuizingen, vooral van Californie naar Massachusetts? Dit is onze eerste interstate verhuizing, dus we weten niet precies waar we allemaal rekening mee moeten houden. Misschien hebben jullie goede tips?

We komen in mei richting Boston rijden, onze spullen worden apart door de verhuizer vervoerd. Hoe zit 't met het registreren van onze auto bij de RMV? Even heel Hollands: hoeveel gaat dat kosten? Moeten we naast de registration en inspection fees ook nog sales tax en/of state tax betalen over een auto uit 2007 die wij nu een jaar in ons bezit hebben? Ik kan er geen duidelijk antwoord op vinden op de RMV/Massdot-website... Ik heb spookverhalen gehoord over dure tests en reparaties... Anderen zeggen: "CA is een van de strengste staten mbt emissie/smog checks, dus als de auto hier goedgekeurd is, zal 't in MA ook geen probleem zijn."

Zijn er andere zaken waar we rekening mee moeten houden, bijvoorbeeld bij het uitzoeken van een woning? Goede isolatie voor de winter en liefst AC voor de zomer, heb ik al begrepen :wink:

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Manon
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorFemerika
    • CommentTimeMar 23rd 2011

Hi Manon: spannend!! om van de West naar de East Coast te verhuizen. Van de warme naar de koude kant. bel me gerust als je vragen hebt. Wij zijn net naar Boston verhuisd en waarschijnlijk kan ik dus op de meeste vragen wel antwoord geven. Groet Femke. Telefoon 617.230.9001
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorManon
    • CommentTimeMar 23rd 2011

Hoi Femke,

Bedankt, ik ga je binnenkort zeker bellen! Inmiddels hebben we een leuk appartement geregeld in Malden, de verhuizer is ingepland en hebben we onze road trip zo'n beetje uitgestippeld.

groeten uit -regenachtig :thinking: (is vast om ons te laten wennen) - Californie,
    Manon

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM