Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Hello there!

I am writing this message in Amsterdam, but on Feb 21st I'm moving to San Francisco!
    Today I will book my ticket, since I got a job offer in journalism. I'm very excited and now am looking for a place to stay. The first week could be housesitting, after that I'd like a studio or one bedroom appartment in Noe Valley, The Mission District or otherwise in Berkeley.

If you have any ideas about, that, I'd love to hear from you. Please spread the word!

Thank you so much! :smile:

Babette

Hallo daar!

Ik schrijf dit bericht vanuit Amsterdam, maar op 21 februari ga ik verhuizen naar SAN FRANCISCO.
    Vandaag ga ik meteen mijn ticket boeken, want ik heb een baan aangeboden gekregen in de journalistiek. Ik kan niet wachten, dus ga ik nu op zoek naar een woonruimte. De eerste week zou bijvoorbeeld housesitting kunnen zijn, als iemand met vakantie is, daarna wil ik graag in een studio of 1slaapkamer appartement wonen. Liefst in Noe Valley of Mission District, anders in Berkeley.

Ik hoor heel graag ideeen! En misschien weten jullie iemand die mij verder kan helpen?

Heel erg bedankt :smile:

Babette

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM