MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

We are here since november 2009. I don't see many topics in the Houston area, so maybe all Houston-Dutchies can say Hi in this topic. It would be fun to get together sometime.
    Koos Els Rens and Thomas
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorshivo
    • CommentTimeJan 14th 2011

Hi, er is een Nederlandse nlborrels club die met enige regelmaat bij elkaar komt in de Gingerman (Rice Village). Aankondigingen verlopen volgens mij via de nlborrels mailinglist.
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorDenLtenB
    • CommentTimeApr 6th 2011

Hoe laat zijn de borrels bij de Gingerman? En hoe kunnen mensen die nieuw zijn in Houston ook op de mailinglist komen?
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorshivo
    • CommentTimeApr 7th 2011

Iedere eerste donderdag van de maand, beginnen meestal rond 830pm. Mailinglist verloopt via deze website.
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthorDenLtenB
    • CommentTimeApr 7th 2011

Dankjewel - en tot vanavond dan! Wat leuk!
  6. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoerik
    • CommentTimeJan 9th 2012

Hallo borrelaars,

Vanaf maart ga ik permanent in Houston wonen, na er afgelopen jaar twee keer tijdelijk te hebben gezeten. Zoals Koos al aangaf ziet het forum er redelijk dood uit en ik weet ook niet hoe het zit met de nieuwsbrief? Leven die eerste-donderdag-van-de-maand borrels nog in de Gingerman of moeten we die opnieuw leven inblazen?

Nou, hopelijk tot maart dan!
    Joerik
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAnnaRensink
    • CommentTimeMar 28th 2012 edited

Hi Joerik,

Er is vrijdag (3/30) een nederlandse borrel in de Yardhouse (CityCentre, by I10 en de 8) om 8 uur. Ik heb ook al lang niets gezien van de Gingerman Borrel, maar via de bigtent site (www.bigtent.com/groups/dutchclub) kun je je wel opgeven voor de mailinglijst van de laatste vrijdag van de maand borrel. Zal eens kijken of ik die hier op de NLBorrels site mag zetten.

Angela
  8. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoerik
    • CommentTimeMar 28th 2012

Hoi Angela,

Bedankt voor je bericht. Ziet er leuk uit, ik kom wel even langs! Tot dan!

Joerik
  9.  
    NLBorrelKoning

Kan een van jullie even emailen met houston@nlborrels.com en vragen wat ze doen, indien ze geen zin/tijd meer hebben kunnen jullie de lijst en organisatie overnemen.
  10. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoerik
    • CommentTimeMar 29th 2012

@Borrelmenneke, doe ik, ik laat je weten wat het resultaat is!
  11. NLBorrelaar
    • CommentAuthorJoerik
    • CommentTimeMay 7th 2012

@Borrelmenneke,

Ik heb sinds mijn mail ruim een maand geleden niets meer gehoord. Ik ga er dus vanuit dat deze groep niet meer actief is.

De bigtent groep waar Angela over poste is wel erg actief in Houston.
  12. NLBorrelaar

Hello Dutch community of Houston!
    Global LT is seeking a private Dutch instructor for two expatriate children who need to maintain their native language. Classes are just 1x/week from 4-6 pm. If you are an experienced Dutch tutor, please email me your resume (MBialczak@global-lt.com). More about our company can be found at www.global-lt.com

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM