Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Counseling, psychotherapie, Huwelijk/Relatie Therapie en life/familie coaching in LA door een Nederlandse therapeut

Wil je graag een verandering in jouw leven? Misschien loopt jouw relatie met jouw partner, kinderen, ouders, of vrienden niet zoals je graag zou willen, kun je bepaalde doelen maar niet bereiken, of misschien loop je vast in een depressie? Misschien wil je leren beter om te kunnen gaan met bepaalde blokkades in jouw leven?

Wat het ook is, je kunt mij altijd bellen en dan kunnen we kijken naar wat jij graag verandert wilt zien, en welke steun jij nodig hebt. Ik kan jou helpen door middel van psychotherapie, life en familie coaching, en daarnaast kan ik jou eventueel doorverwijzen.
    Mijn praktijk heeft een holistische visie: body, mind en spirit worden allemaal in beschouwing genomen.

Je kunt ervoor kiezen de therapie of de coaching over de telefoon te doen, de email of 'face to face'. De voordelen van telecoaching of teletherapie zijn, dat het betaalbaar is, tussen de bedrijven door kan worden gedaan, je niet in de auto hoeft te stappen en dat er geen wachtlijsten zijn (tele coaching en teletherapie is alleen voor volwassenen. Kinderen worden altijd 'face to face' gezien).

We kunnen een GRATIS eerste telefoon gesprek opzetten, zodat ik je vragen kan beantwoorden.
    Het kan zowel in het Engels als Nederlands worden gedaan.

Meer lezen? Zie mijn website: www.yourclearpath.com

Je kunt mij bellen op (310) 456-4937 of mailen: lilyan@yourclearpath.com

Er is geen reden om te twijfelen om contact op te nemen: het is maar een telefoontje zonder verplichtingen.

Lilyan

lilyan@yourclearpath.com
    www.yourclearpath.com

Psychotherapy and Life/Family Coaching in LA by a Dutch/English Speaking Therapist

Do you want to see changes in your life? Perhaps your relationship with your partner, children, parents or friends is not going the way you would like it to be, maybe you cannot reach certain goals or perhaps you are stuck in a depression? Maybe you would like to cope better with certain difficulties in your life?

Whatever it is, you can always call me and we can discuss what you would like to change in your life and what kind of support you need. I can help you through psychotherapy, life and family coaching and I can refer you to others if needed.
    My practice is holistic oriented: body, mind and spirit will be take into account.

You can choose for therapy or coaching over the phone, email or face to face. The advantages of tele coaching or teletherapy are that the costs are low, you can do it in between tasks, you do not have to drive and there are no waiting lists! Please note that tele therapy and tele coaching is not available for children: only face to face visits.

We can do a FREE first consultation so I can answer your questions. This can be both done in English and Dutch.

Want to read more? Please see my website: www.yourclearpath.com
    You can call me at (310) 456-4937 or email: lilyan@yourclearpath.com

Psychotherapy in Los Angeles
    Psychotherapy in Santa Monica
    Coaching in Los Angeles
    Coaching in Santa Monica
    Life Coaching in Los Angeles
    Life Coaching in Santa Monica
    Family Coaching in Los Angeles
    Family Coaching in Santa Monica

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM