Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorHenniep
    • CommentTimeJul 15th 2010

Hallo NL 'ers:rose: Mijn dochter komt op 27 juli a.s. een half jaar stage lopen in Surry Hills. Wij zijn op zoek naar een kamer voor haar, het zou meer dan leuk zijn als jullie iemand kennen die een kamer heeft en die voor een beetje leuke prijs wil verhuren. Help er moet toch wel iemand zijn die iets weet, behalve gumtree en de andere site's.
    Ik hoop nog voor haar vertrek iets te horen:phone:
    facebook: hennie oostdijk
    Groetjes Hennie
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLennart
    • CommentTimeJul 26th 2010

Hoi Hennie,

Redelijk aan de late kant, maar ben benieuwd of je inmiddels wat gevonden hebt voor je dochter?

gr
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorHenniep
    • CommentTimeJul 29th 2010

Hallo Lennart,
    Ik ben met mijn dochter in Sydney nu om naar woon ruimte te zoeken maar dat gaat nog niet erg goed. We hebben een paar bezichtigingen gedaan maar daar werd ik niet vrolijk van:confused:. Maar als jij iets weet hoor ik het heel graag:good:, we verblijven nu tijdelijk in een hostel.Mijn e mail adres is tiotiosan@hotmail.com.

Groetjes Hennie
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLennart
    • CommentTimeJul 30th 2010

Hoi Hennie,

ik heb je gister een mailtje gestuurd.
    Ervaring heeft geleerd dat mijn e-mail adres bij hotmail ed. vaak in de spambox komt, dus hier nog een extra notificatie :smile:

Succes en ik hoor wel van je.

Gr

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM