Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthordutchboyus
    • CommentTimeMay 24th 2010

Ik vroeg me af waar men van plan was om het WK 2010 te kijken? Ik heb in 2008 een boel Nederlanders ontmoet bij Tavern on the Square en bij de Phoenix Landing, allebei in Central Square in Cambridge. Dit waren allebei prima plaatsen om een wedstrijd te bekijken. Het moeilijke is wel dat in dit toernooi 2 uit de 3 Nederlandse groepswedstrijden om half 8 's ochtends plaats vinden. Oei. Dat is dan half 2 in Zuid Afrika. Weet iemand hier welke bars dan open zijn?
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorsnorretje
    • CommentTimeJun 12th 2010

the phoenix landing is mijn favoriet, was erg gezellig in 2008. ga hier zeker zijn voor de wedstrijd tegen kameroen. Weet niet of ze open zijn voor de wedstrijd tegen denemarken. ik ben werkzaam in de longwood medical area en daar is een bar open om 7 uur (longwood grille in de galleria) waar ik de wedstrijd waarschijnlijk ga kijken. het is naast werk dus makkelijk, maar ongetwijfeld niet zo gezellig als andere bars. Zal nog even kijken of the phoenix open is of als iemand anders weet waar nederlanders gaan kijken maandag ochtend hoor ik het graag!!
    :soccerball:Hup Holland Hup!!!!:soccerball:
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthordutchboyus

Hoi hoi. Prima! Sinds mijn eerste post heb ik wat bars gebeld.

Open voor elke wedstrijd:
    • Orleans (http://www.orleansrestaurant.com/) – Davis, red line
    • Phoenix Landing (http://www.yelp.com/biz/phoenix-landing-cambridge) – Central, red line
    • Banshee (http://www.bansheeboston.com/) – JFK / UMass, red line

Niet open voor elke wedstrijd:
    • Tavern in the Square (http://www.taverninthesquare.com/tavcentral/) – Central, red line (10 uur 's morgens en later)

Ik ga dus voor alle wedstrijden naar de Phoenix denk ik! Tot dan!
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorsnorretje

gezellig!!! is half acht 's ochtends te vroeg voor heineken??? :question::laugh:
    koffie en voetbal! bitterballen zouden wel lekker zijn ook!
  5. NLBorrelaar

Hey,

Enig idee wat de beste bar is om NL - Japan te kijken zaterdag?
    Ben nog niet bekend in Boston.
    Alvast bedankt!
  6. NLBorrelaar
    • CommentAuthorsnorretje
    • CommentTimeJun 18th 2010

Ik ga zaterdag naar de phoenix landing in central square cambridge om de wedstrijd tegen japan te kijken. in eerdere ervaringen altijd erg gezellig!
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthormbane
    • CommentTimeJun 18th 2010

Phoenix Landing is zeker wel open, en het is middag in ZA, dus een Heineken hoort er well erbij! Tot morgen!
  8. NLBorrelaar

Morgen ga ik niet redden, donderdag ben ik er zeker weten bij!
    Tot donderdag!
  9.  
    NLBorrelKoning

Mensjes... heeft een van jullie (jullie allemaal samen) wellicht interesse om NLBorrels Boston weer uit het slop te trekken? Er is al een grote lijst... alleen geen borrels/organisator.

Email me op sander {@} nlborrels {dot} com
  10. NLBorrelaar
    • CommentAuthorEsther23
    • CommentTimeJun 24th 2010

Hallo,

Wij zijn met onze zoons van 12 en 14 in de buurt van Boston komende week en willen graag de achtste finale zien. Ik begrijp dat de leukste pub de Phoenix Landing is, maar weet iemand of kinderen daar ook naar binnen mogen?
    Wij wonen overigens sinds april in de buurt van Philadelphia.

ESther
  11. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlovestory
    • CommentTimeJun 27th 2010

@ esther, Philladelphia komt ook bij elkaar in Fado, zie ook de lijst van Philadelphia
    er zijn altijd 2 babies aanwezig. de mijne van 4 maanden en thijs van 10 maanden. dus je zoons zijn ook van harte welkom.
  12. NLBorrelaar
    • CommentAuthorToni.O
    • CommentTimeJul 6th 2010

Hallo allemaal, stel dat WE vanavond (voor jullie vanmiddag) winnen dat is het zondag uiteraard een belangrijke match. Ik zelf moet voor mijn werk in Boston zijn en vlieg op zaterdag naar Boston. Ik ben met een paar collega's uit denemarken en UK. Waar zou ik het beste kunnen gaan kijken en waar zitten de meeste nederlanders? Groeten, Antoine
  13. NLBorrelaar
    • CommentAuthorDB
    • CommentTimeJul 7th 2010

Hee!

Aangezien NL in de Finale staat, moeten we dat wel samen kijken natuurlijk! Waar verzamelen we zondag? Phoenix landing?

Groetjes Desi
  14. NLBorrelaar
    • CommentAuthorVetje
    • CommentTimeJul 8th 2010

Een grote groep Nederlanders zal ook zondag weer Nederland aanmoedigen vanuit The Greatest Bar is Boston.

262 Friend Street

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM