MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorBas
    • CommentTimeMay 11th 2010

Sinds een paar weken woon ik voor mijn studie Brand Management in Milaan, waar ik een jaar zal blijven. Met het naderende WK voor de deur vroeg ik me af of er door NLBorrels of een NLBorrelaar iets wordt geregeld rond dit mooie toernooi. Zijn er plaatsen waar we kunnen kijken met andere Nederlanders?

Alvast bedankt, groeten,

Bas
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorrogier
    • CommentTimeMay 20th 2010

Hoi!

Precies waarom ik hier keek! :) Het lijkt me fantastisch om het WK met Nederlanders te kijken! Ik woon hier sinds januari en ben hier ook voor een jaar studie. Op domus academy ben ik de enige nederlander, dus ik sluit me graag aan bij wat oranje supporters. Volgende week is een oefenwedstrijd NL-Mexico (mexicanen zitten wel bij mijn studie), weet iemand waar dat ook te zien is?

Groeten,
    Rogier
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorBas
    • CommentTimeMay 20th 2010 edited

Hallo Rogier,

Die wedstrijd kun je ongetwijfeld zien in diverse bars in Milaan, waaronder The English Football Pub in het centrum (Via Valpetrosa 5). Als deze wedstrijd niet de schermen te zien is kun je altijd vragen of ze één van de tv's willen verzetten naar het kanaal dat Nederland uitzendt, wat ze meestal gewoon doen.

Voor het WK is dit echter een ander verhaal en zou ik het enorm leuk vinden om met een grotere groep Oranje-'malloten' de wedstrijden te zien. Zodoende blijven mijn vraag en oproep staan. :-)

Groeten,

Bas
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorkrista87
    • CommentTimeJun 16th 2010

Heey Bas & Rogier!

Ik zag dat nog niemand heeft geantwoord maar er wordt wel wat georganiseerd door NL Borrels.

Hier is de link: http://web.me.com/nielsvangeet/WK2010_MILANO/Programma.html

Groetjes,
    Krista
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthorBas
    • CommentTimeJun 16th 2010

Dankje Krista! Als ik m'n studiegenoten zo ver kan krijgen om mee te gaan kijk ik hier absoluut de wedstrijd zaterdag.

Overigens meer info op deze pagina: http://web.me.com/nielsvangeet/WK2010_MILANO/WK_2010_NLBorrels_...

Ciao ciao,

Bas

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM