Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAnnemieke
    • CommentTimeApr 29th 2010

Helaas is er geen aktieve Nederlandse vereniging rond Johannesburg. Er bestaat een vereniging in Pretoria, maar die is en was voor geemigeerde Nederlandse in de jaren 50 en 60. En erg aktief zijn ze niet bij mij weten.
    Ook Kaapstad had/heeft een slapende , oude NL vereniging en sinds een nieuwe is opgestart, is deze reuze aktief.
    Dus wie heeft er zin in om samen met mij een aktieve Nederlandse vereniging op te zetten, voor Johannesburg en omgeving.
    Neem dan kontakt met mij op via Thatch22@neomail.co.za

Baie groet, Annemieke:wink:
  2.  
    NLBorrelKoning

Annemieke, heb je de andere berichten hier in het forum niet gezien? Er is wel degelijk een actieve vereniging.in Johannesburg. Ze posten de berichten niet altijd hier op de forums, maar er is maandelijks een borrel. Zie eerdere/andere berichten hier.
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAnnemieke
    • CommentTimeApr 29th 2010

Ja maar is er ook een echte Nederlande Club, die veel meer organiseert dan een borrel. Zoals ren Oranjebal, Nieuwe Nederlanders in Z.A. wegwijs maakt in en rond Joburg, etc.etc. Dat heb ik nog niet gezien namelijk.
    :question:
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthormonika
    • CommentTimeJun 20th 2012

Hi Annemieke

Net lid van dit forum en borrelfenomeen geworden. Nu zo'n 5 jaar in Johannesburg en mis ook een NL vereniging.. die andere dingen doet dan borrelen...

Heb jij nog steeds interesse om iets dergelijks op te zetten?

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM