Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009 edited

taishar:

Beste allemaal,

Ik kom er niet uit wat betreft visa's nummers en welk pad te bewandelen. Ik wil graag dit jaar nog naar Amerika om daar (voor mij nog) onbepaalde tijd te wonen en werken. Zou graag rond San jose/Sacramento in CA gaan wonen en werken.

Even een korte achtergrond, Havo diploma, 2 jaar HBO Bedrijfskundige Informatica (helaas gestopt) gedaan en toen gaan werken in de ICT. Inmiddels 6 jaar ervaring in de customer service en werk de laatste 3 (bijna 4) jaar als sr. Systeem Beheerder. Ben MCSA2003 gecertificeerd.
    Ik weet niet of ik hiermee in een H1b or H2b categorie zit. Tevens kom ik er niet uit hoe je zoiets kunt bemachtigen want op diverse sites staat dat je employer dit moet aanvragen. Ik kan mij niet voorstellen dat een amerikaans bedrijf mij aanneemt op basis van een cv en een emailtje en dan even alles regelt.

Kortom HELP!!!

Mijn vriendin woont in de bay area van CA dus vandaar mijn wens daar heen te gaan. Trouwplannen blijven dus nog (heel) even uit.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM